Nytt år, nya möjligheter!

Nu har det gått och blivit nyårsafton helt plötsligt, dagarna springer iväg som vanligt.
För två dagar sen tog jag och Hanna vårt pick och pack med tåget och flyttade in hos Olivia i Oslo. 
Hade svårt att somna första natten, låg och tänkte på allt nytt och hur kul det kommer bli, allt kändes underbart, de liksom pirra i magen på nå vis för de kändes så bra. Och hur bra är inte de, med tanke på att jag var så nervös ett tag innan. Staden är supermysig, lägenheten har sin charm den med, lite gammaldagsstil men fin och fräsch. :) På måndag börjar jag mitt nya jobb, känns jättebra, fast klart jag är lite pirrig inför de med, det blir nog bra!
Nu tänkte jag lämna 2011 bakom mig med en hel del minnen i bagaget. In välkomnar jag varmt det nya året, det ska bli ett helt underbart år som inte går att glömma!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Lisa

du är kung kusinvitamin! Eller drottning! Tycker du gör det så jävla bra! Gott nytt år fina du!

2011-12-31 @ 13:39:09
Postat av: Natti

Men gulledig! Du får komma och hälsa på!! Gott nytt år! :)

2012-01-01 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback