Back in Miami

Hade en rolig och trevlig helg i Orlando, gick på Uniersal Studios och Island of Adventure. Vilka otroliga effekter dom hade, var jättehäftigt att se. Inte som en vanlig nöjespark som Grönan eller Liseberg.

Kom tillbaka hem i söndags kväll, supertrött, dök ner i sängen på engång med ett avsnitt av 90210. Gårdagen regnade det, Killian och jag var inne och lekte lite och jag städade en sväng. Joanna kom och hämtade oss, åkte och lämnade tillbaka bilen vy hyrt över helgen och sedan tog vi en lunch med Luca. Hemma igen slog vi på lite musik och målade.
Kvällskvisten drog Joanna och jag på Dolphin Mall, hittade en del kläder som jag bara var tvungen att köpa. Bland annat en klänning från Express. :)

Idag är det en till sån här trist regndag, ska checka internet nu, om vi kan komma på något roligt att göra fastän vädret ser ut som det gör. Något roligt blir det nog!

Lägger in lite bilder från helgen så småningom.

Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback