Burr!

Hemresan gick jättebra, Killians farmor kom och träffade honom på flygplatsen i Italien under vår väntetid på nästa flyg. Väl på Arlanda kom Anna och systrarna och hämtade Killian och pappa väntade på mig.

Igår blev det en snabbvisit hos kusinerna i Enköping, bjöds på thaimat. Riktigt gott! Sedan tog jag bussen för att hälsa på min underbara vän i Uppsala. Vi passade på att dra en utgång, superkul hade vi! Efter några timmars sömn blev det brådis att hinna med tåget till Stockholm, Denana skickade med mig macka och muffins och även sminkningen fick ske på tåget i all hast.

Hösten är rätt vacker, färgerna på löven är så mysiga! Lite skillnad på temperaturen här hemma bara mot för den jag hade börjat vänja mig vid. Blir till att ta fram vinterjackan när jag är åter i den Glada staden. Undra då hur det ska kännas där längre upp i norr, blir till att ta reda på det till helgen, gör en tripp för att hälsa på kära broder.

29 oktober


Kommentarer
Postat av: Denana

Välkommen hem till kylan, och välkommen tillbaks till Uppsala! skönt att ha dig hemma! :)

2011-10-31 @ 01:47:39
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback