Spiders, nothing to play with...

Igår blev det yoga med Joanna, efter det skyndade vi oss hem till mig.

Jag öppnade garderoben för att ta fram kläder jag skulle ha på mig, jag hoppade till och började skrika då kollar Joanna också och även hon skvätter till och skriker. Mitt på golvet stod en STOR långhårig jättespindel... Luca tyckte det var jätteroligt eftersom det var han som hade ställt dit leksakspindeln. Därefter kunde vi inte sluta skratta... Men oj så rädd jag blev, hade absolut inte förväntat mig att hitta den där när jag öppnade garderoben.

 Efter vi gjort i ordning oss och käkat mat åkte vi allihopa in till Miami Beach och spelade lite bowling, blev några strike men räckte dock bara till en andra plats för mig. Kul va det i alla fall!

Imorse klev jag upp, pigg som vanligt... öppnar dörren från mitt rum, skvätter till och avger ett tjut. Lika kul tyckte han att det var denna gång. Spindeln hade han ställt mitt utanför min dörr. Haha... Undra vad som kommer härnäst, nu är jag i alla fall förberedd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback