Laddar för en ny vecka...

Då var det nya året igång med full rulle... En vecka har gått sedan jag låg i sängen och funderade över hur mitt nya jobb skulle vara. Har jobbat hela veckan med inventering, vilket inte är det roligaste som finns. Arbetskamraterna mina är jättetrevliga, tror jag kommer trivas riktigt bra! Nu väntar några fler dagar med inventering, därefter blir det till att inta mina "normala" arbetsuppgifter.

Gårdagen tillbringade vi sambosar tillsammans på IKEA, inhandlade lite småsaker till lyan. Hann bli riktigt irriterad över hur folk kan bete sig, började med otrevlig personal i kassan, bussen på vägen hem ställde folk grejer här och där så andra knappt kunde komma in och när en hel buss ska tömmas står en hel flock med människor och KLIVER PÅ utan att låta alla oss med packning kliva av först? Hur tänker man egentligen?

Väl hemma bjöd vi över grabbarna grus på lite tacomys, blev en riktigt trevlig kväll må ja säga!

Nu är det dags att låta ögonlocken falla igen och ladda om för en ny vecka!
Natti Natti!


Bjuder på en bild på vår lilla trio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback