28 november

Dagarna bara springer iväg...
Har jobbat lite extra, har äntligen fått ihop ett någorlunda CV, har hunnit röja och göra lite julfint och tänka sig, vi fick ju faktiskt lite snö till första advent också! Och just det, i all stök lyckades jag peta till mitt körkort som oturligt nog ramlade ner i orgeln... Det blev till att skruva upp den och mycket riktigt låg mitt körkort där och lekte bland  dom fina råttorna.

Mormor och morfar är på besök och imorgon blir det en sväng bakning. Funderar på cheesecake, har varit sugen på det länge. Sen får det nog bli lite muffins också! :) Julbaket får komma närmare jul!

Nu ropar sängen efter mig, bäst jag skyndar mig!
Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback