Glad Påsk!

Tjollahopp. Nu var det längesen jag skrev något här, igen... Påsken är snart slut och vi har hunnit med att åka en sväng slalom i Klövjö, dock var inte backarna perfekta och jag nöjde mig med en dag i backen och tog den andra till att sitta lite i solen.
I lördags blev det utgång, hade himla kul större delen av kvällen! Gårdagen blev det grillning för fulla muggar, en hel del klyftpotatis o en stor skål med sallad, räckte till och med för brunch idag.
Det blev en solsväng för Micaela och mig idag, vilken underbar värme vi haft hela helgen! Igår var det mer 22 grader och jag tog en tur på cykeln i bara kjol och linne, hur skönt som helst!

Nu ska jag ta och titta på "Fyra bröllop" och sedan blir det final i Körslaget! Imorgon är det åter till jobbet och sen tar vi ett ljusparty på kvällskvisten!








Hoppas alla haft en bra påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback