Seven daaays...

En vecka kvar.
Första dagen på ett bra tag som jag har kännt mig lugn, kanske för att jag varit helt inställd på att det var fredag. Om exakt en vecka är vi i Oslo. Spännande, julen blir hemma med familjen och det nya året ska firas i Oslo. Allt känns jättebra fastän jag inte har börjat packa än, har i alla fall skrivit en packningslista som har blivit ganska lång.
Imorgon blir det till att handla de sista julklapparna, ute i sista sekunden som vanligt!

Undra om det bara är jag som gillar årets julkalender.
Ska ta och lägga mig i sängen med dagens avsnitt innan jag tar en blund.
Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaaa...nä min mamma har tittat på alla avsnitt av årets julkalender...även min svägerska å syster...Ps. och deras barn förståss....



Ha de så bra i Oslo nu.

Kram Mia Maria =)

2011-12-28 @ 21:59:20
URL: http://www.kaiza.bloggagratis.se
Postat av: Natalie

Haha, och deras barn ja :)



Tack Maria! :)

Kram

2011-12-29 @ 07:06:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback