4 mars 2011

Lyckades försova mig imorse...
Hade ställt klockan på halv 8 men den hörde jag inte som vanligt, Saffron kom och väckte mig vid 9 så då var det bara skynda sig upp.
Vi åkte till lekgruppen, det var ganska roligt. Det är mammor som träffas på fredagar med sina barn som inte har börjat skolan än.
Det var en pojke som slog ett annat barn med en pinne och när mamman fick reda på det så slog hon pojken, han börja grina.. Tyckte synd om honom men vet inte, det kanske är tillåtet här?

Nu är det fredag, skönt med helg. Barnen har studiedag på måndag, så då blir det full fart. Vet inte riktigt om jag är ledig nu på helgen eller så.E

Hostan har inte blivit ett dugg bättre, snarare sämre. Kunde knappt prata imorse, så har gurglat saltvatten idag får se om det blir nå bättre.


Massor med GRATTISKRAMAR till Elin idag som fyller 20! :) Hoppas du får en kanondag vännen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback