Australien

Efter ett långt dygns resande har jag äntligen kommit fram. Lyckades dra på mig en förbaskad hosta på planet och en huvudvärk som inte vill släppa.
Försökte knäppa kort på kängruna som stod på gatan när vi kom fram till huset, hade ingen blixt på mobilen så lyckades inte fånga dom i bild. Får göra ett nytt försök med kameran en annan dag.

Första dagen har varit helt okej, sov ganska länge kanske till halv 12, vilket bara hade varit till halv fem om jag hade varit hemma. Tog en promenad med Amanda och bebisen, kollade lite på Eclipse innan vi gick till skolan för att hämta de tre andra barnen. Vi gick ner på stranden som ligger kanske 200m från huset, alla hoppade i vattnet utom jag, lite badkruka. Men så fort jag kom i vattnet var det ganska skönt, kändes väl nog kallare än vad det var när luften var så varm. Solen har varit framme hela dagen, hade några svalkande vindar vilket var rätt skönt.

Ringde mamma idag, det kändes skönt att få höra hennes röst lite.

Just nu har alla andra gått och lagt sig medans jag sitter här och väntar på att min älskade pojkvän ska sluta jobbet och komma in på skype en stund så vi kan prata lite innan jag också ska sova.

Imorgon är det fredag, ska följa med Saffron och Amanda på någon lekgrupp. Får se hur det blir.
Familjen känns i alla fall jättebra, de är snälla och trevliga.

Knepigt det här med att tiderna kan vara så annorlunda. Den är snart 23 här och Patrik har inte ens slutat jobba än..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!

Krya på dig, här är tiden 00,45 fredag 4mars.

Skönt du är framme även om det blev lång väntan mellan bytet av flyg, Det här med skype försöker jag med i helgen eventuellt åka Enköping.

Puss o kram älskade dotter vi hörs/pappa.

2011-03-04 @ 00:50:30
Postat av: Natalie

Tack det ska jag försöka göra.

Puss och kram vi hörs på skype någon dag :)

2011-03-04 @ 06:46:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback