Hemåt...

Ja, det gick ju sådär det här. 6/7 veckor blev bara till 1.
Sitter just nu på flygplatsen i Singpore och väntar på nästa flyg. Har ca 1½ timme kvar men flygresan tar 13 timmar till Frankfurt där jag ska byta nästa gång.

Igår var jag till doktorn, hon sa att min magont var stress och jag hade bara en vanlig förkylning så den går över. Det kändes i alla fall som jag ville åka hem så jag bokade om biljetten tills idag. Det känns skönt att vara på väg hem trots att magbesväret sitter i. Blir nog bättre när jag kommer hem.

Amanda, Jude, Saffron, Orlando och jag åkte till nån form av nationalpark igår, på vägen dit lyckades jag se kängrusar som jag hann ta kort på, lägger upp den någon annan dag, har inte fått in den på datorn än. På vägen hem släpptes jag av vid skolan och gick hem med Ralph, alla får inte plats i bilen.

Eftermiddagen igår gick åt till att packa och boka om biljetten. Amanda gjorde en jättegod tomatsoppa till middag, ska försöka prova den någon dag hemma jag med. :)

Snart hemma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback