Long day

Dagarna känns långa här, och det här med tidskillnaden är helt värdelöst.. Helgerna kommer jag nog minst tycka om då är jag tvungen att vänta hela dagarna tills nån hemma i Sverige ska vakna.. Ringde mamma idag vid kanske 13-14, hon hade tänkt ha sovmorgon men där ringde jag kanske kl7, så det blidde inge av med sovmorgon för hennes del..

Amanda och jag åkte till den närmaste staden, eller vad man ska kalla det.. Kanske 10 min härifrån. Köpte strepsils för min hals och även ett simkort så jag kan ringa billigare hem.

Följde med familjen till surfingstranden på eftermiddagen men det blåste så jäkligt så jag skippade badet för idag. Tror det blev bättre så, så jag kan satsa på att bli frisk! Men vilka vågor det var :P

Längtar efter alla där hemma, men det här ska jag fixa, har ju inte varit här en vecka ens.

Nu ska jag sätta mig och titta på flickan som lekte med elden fast den engelska versionen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback