Saturday

Rätt skön dag idag, har hunnit med en hel del. Bella och jag klev upp vid 8, käkade lite frukost och åkte hem till moder. Skjutsade iväg Bella till stallet, for sedan och tömde lite ur förrådet. Skyndade iväg till stallet igen för att hinna se träningstävlingen som Bella var med i.
Sen blev det full fart hem till Marre för att hinna färga hennes hår innan hon skulle iväg. Tog en sväng förbi Jysk och inhandlade en ny kudde till Hjördis och därefter blev det till att klippa henne.
Åkte hem, tog en lång dusch gjorde mig klar, åkte o handla lite käk och for hem till mamma och lagade tacos. Det var mums!

Har precis lagt mig i min sköna säng och tittar lite på tv. Blir till att vila ögonen snart.

Storebroder min är tydligen på vift här i stan, får se om jag hinner träffa honom något imorgon annars blir det väl i veckan innan han far uppåt igen. Var ett tag sen vi sist, var på tiden han tog sig hit! :)

Nu kallar John Blund, Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback