Snart helg

Och så var det fredag imorgon och sedan helg. Har lagt cylindrar hit och dit, jäklats med segerringar som inte vill göra som jag vill, idag hade ett ben på bänken gått av och allt rasade, hade ett gäng med sorterade nycklar på, vilket var jätteroligt att ta reda på...

Då var allt ute ur förrådet, skönt. I helgen blir det till att byta lokaler i Ljusdal, så blir nog inte så mycket vila. Patrik ska tydligen angla, på Lillfjärden... ?

Ärtan och jag var på bodypump igår. Det blev bäddat för träningsvärk, kände dock inget imorse men den har trappats upp bra kan jag säga och imorgon läre den inte vara sämre. Känns ju att det har tagit i alla fall! :)


spanien

Saknar vår tid i Spanien, el pintado!

Kommentarer
Postat av: Denana

Saknar den tiden väldigt mycket jag också! :)

2011-03-25 @ 13:36:05
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med er, saknar det jag med! :)

2011-03-25 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback