Tisdag

Morgonen började sisådär,tappade grejer, glömde grejer i Hudik, fick vända och hämta, brådis till Ljusdal för att öppna butiken där. Gick bra tillslut i alla fall.
På lunchen åkte jag bort till nya lokalen, skulle lämna en kartong men kunde inte gå in i lokalen. De var nå jobbare som höll på att ta bort balkongerna ovanför ingången, så de hade plastat för fönstren och dörrarna och satt sån där spärrtejp runt den stora maskinen. Skippade att lämna kartongen får bli en annan dag istället. (Försöker lägga in en bild, något som krånglar)



När jag väl slutat så var det snabba puckar hemåt, kom hem 17.10 och hoppade in i duschen och gjorde mig klar på en kvart, blev nästan impad av mig själv att jag kunde vara så snabb ;P 17.30 var det dags för avslutning på Tobbes och Marres konståkning med massa tårta. Alla tar med sig en varsin tårta, tror det var 32st totalt. Mycket att välja på! :)

Nu blir det BigBrother för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback