Lite smårädd faktiskt..

Vaknade på helt fel sida imorse, inge vidare roligt. Kom till jobbet och inget gick som jag ville. Tror det släppte efter lunchen. Var och köpte lunch på Matbiten, raggmunkar och fläsk! SÅ Jäkla goda raggmunkar! Dom godaste jag ätit, var morötter i också! Fast visserlingen var det bara andra gången jag åt det.. haha, men hur gott som helst!

Kom hem efter jobbet, slog igång datorn och msn. För ett tag sen acceptera jag någon grupp som ville att jag skulle gå med i. Och nu helt plöstligt börja den där gruppen skriva, först på engelska "I know you wanna talk to a horny girl" osv. Näe tack, sen skrev den på spanska o fråga hur det var? Sen fortsatte det med att den ville att jag skulle se den i cam.. Va äre här tänkte jag och så plöstligt ringer mobilen, skyddat nr? Och ja, jag blev en aning rädd faktiskt. "Hej, jag heter ... och är din granne, jag undrar om du har glömt dina underkläder i tvättstugan?" Näe, jag tror inte det. "Jag har nyss flyttat hit vid kvantum men jag tänkte bara höra om det var dina, det ser ut som nå erotiska underkläder. Är det inte dina?" Näe, det var ett tag sen jag tvätta. Vadå ringer du runt till alla grannar? " Ja, jag tänkte bara höra om underkläderna, det ser ut som en dräkt. Men om det inte är din så får jag väl ta på mig den." Ja du får nog ta och göra det, för min är det inte. Och hur fick du mitt nummer föresten? "Ja, såg ditt namn på bokningstavlan" Okej, men det finns ingen bokningstavla där? 
Förns då förstod jag att nog var någon som skämtade, hade mina aningar och fråga ett antal gånger om det var Bella men rösten på andra sida lät väldigt allvarlig och förstod inte alls vad jag prata om. Så fort samtalet var avslutat ringde jag upp Bella, näe hon hade inte ringt och förstod inget, förns jag börja berätta vad den hade sagt och då kunde hon inte hålla sig för skratt. Mycket riktigt var det hon. Och tur var det. Blev lite nervös där...
Däremot var nog gruppen på msn nå virus, den börja skicka länkar som jag skulle titta på nån video. Så lägg inte till beatricejthompson som grupp på msn!

När jag väl hade allt under kontroll igen, satte jag igång lite musik, tog ett varmt bad och kikade lite i Buffé tidnigen, blev genast sugen på att laga lite käk. Tog på mig lite myskläder, ställde fram datorn på bordet, blev sittande en stund (dvs fortfarande), och sen slog jag till med en tallrik fil och flingor med hallonsylt. Kände klockan drog iväg och så roligt är det inte att äta mat själv. Det får jag väl ta och vänja mig vid. Patrik har knappt varit hemma på hela veckan. Han hjälper Olle att lägga golv i hans lägenhet. Hoppas dom får någon ordning på golv o tapetsering snart så jag också kan få rå om Puttrik lite.

Undra om det kan vara något bra på tvn ikväll. Kanske om man hade fler kanaler än de som är gratis? Tur det finns internet i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback