A perfect day,

Då har det gått ett tag sedan jag uppdaterade igen, har hunnit varit lite här och där.
Började min lilla Norrlandstrip i Storuman, av alla platser. Startade med tåg, fick byta till buss i Sundsvall och en ny buss i Umeå, hann med att sova en hel del när hela resan tog ungefär 10 timmar.

Väl på plats hade det hunnits med att skaffa sig en del bebisgrejer... Tänka sig att det är en liten knådd där inne i magen som väntar på att få komma ut, efterlängtad av faster kan jag lova. Att jag ska bli faster, känns lite overkligt, låter lite gammalt på nå vis. 
 Det hanns med både ett Halloweenpartaj och en utflykt till Matsdal innan jag tog bussen vidare till Umeå. Tillbringade några trevliga dagar hemma hos Janet, var bland annat på bio och strosade runt en del i staden, hann även med att träffa Elin en sväng.
Sista stoppet blev i Örnsköldsvik, hos mormor och morfar. Här bakades det bullar och mystes en del. Blev även en natt hos ena kusin med god mat och lite partaj innan jag tillsist for hem igen.

Har bestämt mig för att skippa Tysklandsresan, som egentligen var tänkt idag, istället vet jag inte riktigt vad jag ska göra framöver. Finns så himla mycket jag skulle vilja, vet bara inte i vilken ordning. Dags att sätta mig ner och planera mitt kommande år. Vad enkelt det vore om man kunde ta allt som det kom, om man slapp planera.

En kvinna frågade mig igår, "hur ser din drömdag ut om du fick bestämma?" Min drömdag är nog väldigt spontan, slippa alla måsten och bara göra det man känner för för stunden.
Det skulle vara en perfekt dag för mig!


Jag vid Lillsjön, Matsdal

Lillsjön, Matsdal.


Kommentarer
Postat av: Denana

Jag älskar dom där bilderna på diG!

2011-11-16 @ 11:12:03
URL: http://denana.blogg.se/
Postat av: Natalie

Gullig du är! Tack!

2011-11-16 @ 14:02:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback