28 jan 2012

Veckorna springer iväg och jag har inte haft någon ro att sätta mig ner och skriva men nu ska jag banne mig ta mig lite tid till det! Vardagarna går åt till att jobba och sen har jag faktiskt börjat träna, har blivit lite bodyattack och även zumba. Hur kul som helst!

Nu ligger jag i soffan o degar efter lite pizza och en heldag med handling i Sverige. Var ganska många som ville på systemet idag, man var tvungen att köa för att komma in och sen stod de en vakt och höll koll på en vid ingången. Och vilken jäkla godisbutik de fanns, rena paradiset! Visste varken var jag skulle börja eller sluta plocka! Imorgon är det sovmorgon för fulla muggar som gäller! Blir nog ett träningspass och sen ska dagen avslutas med en god middag! :) Veckan blir till att jobba en del över och sen laddar jag inför en stockholmsresa nästa helg!
Nu blir det filmtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback